Lexus-träff lör den 4 juni kl 11.00 på Trosta Park, Arlanda

Moderator: Styrelsen

Användarvisningsbild
Bobis
Kontakt:

Re: Lexus-träff lör den 4 juni kl 11.00 på Trosta Park, Arla

Inlägg av Bobis » 30 maj 2011, 13:08

blir inget för min del, hade vart skoj dock... :(
IS200 -00 AEZ Xylo 19", KW v.3 coilovers, JL Audio/Audison/Pioneer

petterf
Bil: RX400h
År: 2006

Inlägg av petterf » 02 jun 2011, 16:43

Jag måste tyvärr avboka min plats. Har blivit inlagd för hjärnhinneinflammation och är inte riktigt i form för detta vilket grämer mig otroligt.
Hoppas det blir ett lyckat event och att jag kan vara med nästa gång istället.

Skulle det vara så att det delas ut någon rolig sak så kanske någon vänlig själ i Solna/Stockholms området kunde be om en till mig med. :)

Användarvisningsbild
P.Lindblom
Site Admin
Bil: Lexus CT 200h Executive
År: 2012
Kontakt:

Inlägg av P.Lindblom » 03 jun 2011, 09:21

I morgon är det dags. SMHI lovar strålande solsken och 26 grader.

Här är schemat för dagen:
11.00 Hej och välkomna - Lexus bjuder på lättare lunch och de som vill får deltaga i en intressant frågesport om Lexus.

12.00 - 13.00 Roadbook - Vi turas om att köra demobilarna längs en cirka 4 mil långa slinga som Active driving har gjort. För att hinna bör vi vara fyra personer i varje bil, som längs vägen kan byta av varandra bakom ratten.

13.00 - 13:45 Konbanekörning - De som vill får köra IS200 Kompressor på tid i konbanan. Parallellt med denna bil kommer även IS-F kunna testat på samma bana, men med stor försiktighet.
LS600h ställs vid banan för de som vill testa Mark Levinson-ljudsystemet med 19 högtalare

13.45-14.00 Prisutdelning Anders Drakenberg håller i prisutdelningen för konbanekörningen och frågesporten.

14-15 Informellt avslut, körning med egna bilar för de som vill.
Därefter kan de som vill äta senlunch på Brostugan, Drottningholm.

Bobis skrev:blir inget för min del, hade vart skoj dock... :(
petterf skrev:Jag måste tyvärr avboka min plats. Har blivit inlagd för hjärnhinneinflammation och är inte riktigt i form för detta vilket grämer mig otroligt.
Hoppas det blir ett lyckat event och att jag kan vara med nästa gång istället.

Skulle det vara så att det delas ut någon rolig sak så kanske någon vänlig själ i Solna/Stockholms området kunde be om en till mig med. :)
Vi ska nog kunna få till lite fler träffar framöver, hoppas ni har möjlighet att ta er dit då :) Krya på dig, petterf!

Skriv svar