Tillbaka :)

Information och förslag om uppdaterinar/ändringar

Moderator: Styrelsen

Användarvisningsbild
trocade

Tillbaka :)

Inlägg av trocade »

Äntligen uppe och snurrar igen, det har varit mycket jobb hit och dit, men nu så är det ordnat :)
trocade

Audi S4
IS250 svart/svart MM/Automat [såld]
IS200 SC - 03 [såld]
MB 190E [såld]
Användarvisningsbild
P.Lindblom
Site Admin
Bil: Lexus CT 200h Executive
År: 2012
Kontakt:

Re: Tillbaka :)

Inlägg av P.Lindblom »

trocade skrev:Äntligen uppe och snurrar igen, det har varit mycket jobb hit och dit, men nu så är det ordnat :)
Jag tackar så mycket för hjälpen med att skramla fram den gamla databasen. Nu ska jag bara göra om proceduren på ett nytt webbhotell och återigen låta sidan heta Lexusclub.se :)

Som ni ser har jag tagit mig friheten att designa om forumet en aning. Jag är dock långt ifrån klar och förslag är självfallet välkomna :)
Användarvisningsbild
LexusAnders
Bil: IS200
År: 2002
Kontakt:

Inlägg av LexusAnders »

Minister skrev:
trocade skrev:Äntligen uppe och snurrar igen, det har varit mycket jobb hit och dit, men nu så är det ordnat :)
Jag tackar så mycket för hjälpen med att skramla fram den gamla databasen. Nu ska jag bara göra om proceduren på ett nytt webbhotell och återigen låta sidan heta Lexusclub.se :)

Som ni ser har jag tagit mig friheten att designa om forumet en aning. Jag är dock långt ifrån klar och förslag är självfallet välkomna :)

Jag tkr designen på forumet är klockrent.. Mkt bra jobbat Patrik!
Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard
Användarvisningsbild
P.Lindblom
Site Admin
Bil: Lexus CT 200h Executive
År: 2012
Kontakt:

Inlägg av P.Lindblom »

LexusAnders skrev:
Minister skrev:

Jag tkr designen på forumet är klockrent.. Mkt bra jobbat Patrik!
Tackar så mycket för det :)

Jag har dock fått för mig att här ser väldigt dystert ut, allt utom de gigantiska, blå knapparna längst upp. Jag ska byta färg på dem igen. Från början var de skrikigt brandgula.

Edit: Nu är de lite mer diskreta i alla fall
Skriv svar