Ny hemsida! Stor uppdatering i vinter

Information och förslag om uppdaterinar/ändringar

Moderator: Styrelsen

Användarvisningsbild
trocade

Re: Ny hemsida! Stor uppdatering i vinter

Inlägg av trocade »

Hemsidan är riktigt bra :)

Forumet borde anpassas till samma tema tycker jag, men det gissar jag är på gång?
trocade

Audi S4
IS250 svart/svart MM/Automat [såld]
IS200 SC - 03 [såld]
MB 190E [såld]
3KGT
Bil: Lexus IS250 Excutive
År: 2009

Inlägg av 3KGT »

Hej allihopa !
Är en ny medlem här så är lite grön ännu!
Tänkte fråga först om detta är enda forumet för Leuxs bilar och enda klubben i Sv ?
Samtidigt tänkte lägga ett litet förslag om att ha olika sectioner i forumet för olika bilar.
Tex.
Lexus is
GS
Osv
Mvh
Lexus IS 250 Excutive MM paket, 2009
Användarvisningsbild
P.Lindblom
Site Admin
Bil: Lexus CT 200h Executive
År: 2012
Kontakt:

Inlägg av P.Lindblom »

trocade skrev:Hemsidan är riktigt bra :)

Forumet borde anpassas till samma tema tycker jag, men det gissar jag är på gång?
Kul att du gillar den :) Forumet ska få ett matchande tema så fort jag hinner fixa det.
3KGT skrev:Hej allihopa !
Är en ny medlem här så är lite grön ännu!
Tänkte fråga först om detta är enda forumet för Leuxs bilar och enda klubben i Sv ?
Samtidigt tänkte lägga ett litet förslag om att ha olika sectioner i forumet för olika bilar.
Tex.
Lexus is
GS
Osv
Mvh
Hej och välkommen!

Vad jag vet är det här sveriges enda Lexus-forum, även om svenska Toyota-klubben varmt välkomnar oss.

Att dela in det hela i sektioner är ingen dum idé, men jag misstänker att aktiviteten ännu inte är tillräckligt stor för att det ska vara värt att genomföra detta. Vad tycker ni andra?

Hemsidan är fortfarande inte klar, men den fungerar i alla fall. Ett kontaktformulär lades till för några dagar sedan.

Igår blev något knasigt med forumet och i samband med att jag ordnade till problemet passade jag på att flytta över allt till rätt adress, dvs. lexusownersclub.se. euro10k.com var en tillfällig domän som kommer att försvinna någon gång i maj.

Om ni vill ha bilder på era bilar i galleriet på hemsidan får ni hemskt gärna maila dem till webmaster@lexusownersclub.se i åtminstone 640x*** pixlar.

Med vänlig hälsning
Patrik Lindblom
Skriv svar